debatt

Har skrivit tre inlägg om vad jag tänker om den diskussion som hölls under debatt, tänker då på den första delen med Ebba mfl. Tyvärr får jag inte ut vad jag tycker, det låter bara konstigt.
Jag gillar inte den effekt som bloggar kan ge. Det finns nog för många bloggare som inte förstår hur de uppfattas och vilka krav som kan uppkomma hos unga tjejer. Nej, det här är en ond cirkel som jag tycker behöver brytas!

Man blir inte lycklig av märkesvaror och jag hoppas det kan vändas till något bättre! Titta på Ebba, Eleonore, Hotspot-Karolina mfl. De har populära bloggar och skriver mycket om märken, men en stor del kommer ur det de faktiskt har som arbete. De "är" inte bloggen utan kan utveckla bloggen genom sitt arbete. Unga tjejer som knappt börjat gymnasiet är inte tillräckligt gamla för att faktiskt förstå helheten. Nu blir säkert någon sur, men hur vuxen man än känner sig som 16-17 så tror jag man kommer inse vilken skillnad 5-10 år faktiskt kan göra.

Får helt enkelt inte ut ordentligt vad jag tänker, men det här försöket är trots allt bäst...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits