dålig syn... lite iallafall

Om jag varit dålig på att se folk på långt håll innan kommer det bli tio gånger värre nu när jag är utan de vanliga brillorna. Använder dem inte jämnt, men tillräckligt mycket för att ögonen ska orka tiden jag inte har glasögonen på mig. Blir segt imorgon, tur att jag har ett par gamla så att det inte är helt kört iallafall!

Åh vad mysigt det var att busa med Filip idag! Det känns som att han mådde bättre än på ett bra tag. Han var i toppform. Jag "jagade" honom, kittlade på hans hals och blåste honom på magen. Han kiknade av skratt! Det gör gott i fasters hjärta!! Nu dröjer det tills vi ses igen, han ska till fjällen över påsk.. Åker i övermorgon redan. Hjälp, tänk att det är påsk nästa helg!

Ibland tycker jag det känns extra segt att vara allergisk, tänk om jag kunde ha ett husdjur som fanns hemma och kunde mysa med mig i soffan... Var lite inne på en katt förra året, men det vore rent ut sagt puckat!! (Fast inte helt på allvar med katt, det var nog mest en önskedröm efter att jag myste med en bekants katt!)

Sovdags här, Godnatt!!
18534-7426

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits