bröllop

Kate Bosworth var nyligen brudtärna på bröllop i Nya Zeeland. Lite förvånande med svarta klänningar, men det kanske ser annorlunda på det... Själv var jag igår på jakt efter saker att sätta i håret. Läste i Sofis mode förra veckan om hur man kunde göra olika frisyrer. Den ena var liksom en rund bulle, noldyna tror jag det kallades. Där stod att Åhlens hade grejer som man kan sätta i håret för att få till det. När jag var på Åhlens här i stan så hade de inga sådana, men tjejen sa att det var många som frågat efter det. Så jag berättade var jag läst det och då förstod hon... Någon som vet vart man kan vända sig för att hitta grejer att ha till en knut för "utfyllnad". Inte löshår utan en slags ring, stomme står det i artikeln...
18534-7416

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hon e ju sååå vacker. fin klänning hade hon oxå.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits