fräscht


Den här bilden visar, i mitt tycke, en riktigt fräsch stil. Rundhalsad, tunt stickad bomullströja, gärna med skjorta under känns klassiskt och fräscht! Väldigt preppy, kanske lite trist, men jag gillar det. Ett säkert kort när jag inte vet vad jag ska ta på mig.

Inne på J.Crew hittade jag lite annat sött. De ceriserosa shortsen var fräscha, skulle gärna få hänga med mig i sommar! Söt blommig topp, om man inte tröttnat ännu... Blir nog som med blommigt och midsommar som med paljetter och jul/nyår! Alltså, det tappar poängen efter helgen.... Den silvriga väskan hade varit bra som strandväska.
En kompis till mig är på jakt efter klänning och jag tror modellen på den här klänningen hade passat henne perfekt! Fast i annan färg. Den är fin, klassisk och kan matchas på många olika sätt! I like it!


bilder jcrew.com

Kommentarer:
Postat av: Lana

Jättefina blider.

Postat av: Emmaria

Tycker de är riktigt fina! :)

2008-06-19 @ 14:52:51
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits