favoriter

Ikväll ska jag äntligen gå på Sex and the City-filmen!! Helt underbart härligt! Kollade lite på favoritbilder från säsong sex och samlade dem här. Den första bilden är himla fin bara! Nästa är en absolut favorit. Den blommiga kappan och frisyren! Underbart. Alla de pärlorna och så ser de så snyggt ut, jag skulle gärna låna Patricia Field som personliga stylist! Den fjärde är slutbilden i mitt absoluta favoritavsnitt. När hon pratar med Big utanför Plaza då han haft förlovningslunch. Your girl is lovely Hubble. De övriga är bara fina helt enkelt!!




Kommentarer:
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh den när hon har osa topp och rader av pärlor runt halsen har varit en av mina favvooutfits/stilar i flera flera år..inte bara från SATC utan överhuvudtaget...så snyggt!!!

Postat av: Emmaria

Visst är det snyggt!

2008-06-22 @ 16:45:18
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag blir så suen på kappor när jag ser SATC! Carrie har så många super fina!! Som den blommiga ah vad skulle man inte göra för en sådan? :)

2008-10-23 @ 20:59:23
URL: http://elinasvarld.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits