02-08

Den här låten ger mig riktiga nostalgi-känslor. Jag var i Italien på italienska kurs och vi hörde den här låten överallt. Det tog ett tag innan vi lärde oss vad den hette. Alla italienare var trötta på den eftersom den hade spelats sönder, men för oss var den ny och kul. Sedan när jag kom hem så började den sakteliga spelas hemma också. Ahh, vilka minnen!

- min, och Davids, panik när jag låste in mig på toaletten och han skulle försöka hjälpa mig ut. Jag löste det själv till sist...
- de tre (eller var de fyra?) killar som alla gav mig sitt nummer och tyckte jag skulle fundera 5 minuter och sedan ringa den av dem som jag gillade bäst. Ehh...
- när David skjutsade mig till skolan och jag snurrade bort oss... Alla gator såg likadana ut!
- förvirringen i att prata italienska, tyska och engelska hela tiden som ledde till att jag ibland fick ur mig knasigheter på svenska till allas förvirring.
- min lånecykel med ceriserosa sadel, himla bra eftersom cykeln alltid syntes!
- de underbart goda fuccacia-mackorna vi alltid köpte med oss till stranden efter skolan.
Och massa mer!


Ketchup song!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits