utmaning!

Efter min lilla internet-paus kommer jag hem och upptäcker att jag blivit utmanad av självaste Ebba. Eftersom det var ett bra tag sedan jag gjorde något liknande så har jag nu fyllt i utmaningen som cirkulerar här i bloggvärlden.

1) Vad åt du till frukost?
- en skål med havrefras! första gången på flera år... 
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- hmm...
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Anna på jobbet
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- mörkt grå
5) När var du arg senast?
- arg är väl att överdriva, irriterad blev jag när jag upptäckte att mitt recept inte var skickat till apotetket som det skulle... 
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Det allra bästa är nog studenten! Fast hela gymnasiet var bra.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Skolan jag gick på var inte så stor och det var nog den största nackdelen, speciellt  på slutet... Fast det var jättebra också, ni ser, allt har både för och nackdelar!
8) Yoga eller löpning?
- Yoga, även om jag inte har någon erfarenhet av det, föredrar nog cykla eller promenera framför löpning!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti Bolognese
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Oj, alldeles för många. De flesta svenska tidningar som DV, Elle  osv men även utländska, köpte brittiska Glamour häromsistens, den var rätt bra! 
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Blair i Gossip Girl, hon växte i slutet på säsongen... Underhållande med kul stil!
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Det jag vill se spelar jag in :)
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen särskild, men ibland vill jag kanske ha något som någon annan har. Fast jag är rätt så nöjd med det jag har faktiskt!
14) Din bästa revansch?
- Jag har klarat en hel del som många inte trott...
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Tänker inte nämna någon, det finns bra och det finns dåliga. Sedan har jag nog inte haft någon genomdålig heller för den delen...
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Hmm, bläckfisk kanske. Riktigt läbbigt! Och inälvsmat....
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Svårt, dels någon vettig som jag kan se som förebild men även någon kul som kan bjuda på lite härligt skvaller! 
18) Kaffe eller te?
- Praktiskt taget alltid grönt te, i skolan slinker lite kaffe ner... 
19) Skostorlek?
- 36-37
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Några gånger om året, oftast lite periodvis, nu var det ganska länge sedan faktiskt!
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En lägenhet och en bil!

Blev kanske inga superspännande svar, men så kan det bli ibland..

(svarade igår, men glömde publicera...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits