smått från asos

Lite uttråkad idag! Surfade omkring på asos.com. Hittade lite smått som föll mig i smaken. De här sandalerna till exempel. Söta och lite roliga!

Linnet med volanger är himla fint. Kring Wimbledon och Båstad open så blir jag alltid sugen på att ta upp tennisen igen. Tennismodet med kjolar, pikéer och klänningar är så himla fint, även om jag aldrig klädde mig så under träning. Den vita, och snäppet mörkare, klänningen känns lite tennis goes safari. På roadtrip krävs bekväma kläder, den här jumpsuiten ser skön och passande ut! Sjalar kan man aldrig ha för många av, himla fin den här rutiga. Armband kan man inte heller ha för många av. Ett gäng hårda, i glada färger hade nog trivts utmärkt kring min handled.

bilder asos.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits