helgen

Spenderade helgen i en solstol på landet. Igår var jag helt sjuk trött! Orkade knappt hålla uppe huvudet. Börjar bli frustrerad över att jag inte mår bättre. Visst pyttelite skillnad ser jag väl, men med tanke på hur länge jag har varit dålig så är det typ ingenting! Hoppas hoppas jag ska orka jobba imorgon, men just nu känns det mörkt... Så kasst!!

Har läst ut två böcker nu över helgen, väldigt bra bägge två men nu vill jag ha lite chicklitt igen! Det blev två deckare i rad efter Åse. Nej, roligare än såhär är det inte när jag inte har kraft eller ork.

Kommentarer:
Postat av: annawii

Svar: Oki lite som second hand då. Tack för att du tipsade om när de får in nyheter :).

Ska försöka hinna kika runt lite och se om vi hittar några bra butiker :) kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits