Åse

Precis som Ebba har jag läst Denise Rudbergs senaste bok Åse. Tredje boken i en löst sammanhängande triologi. De tidigare böckerna är Jenny S och Matilde. Jag gillar verkligen Denise böcker. Jag har alla böcker hemma och läste faktiskt hennes undgomsbok Tillsammans på semestern!
Rekomenderar definitivt alla Denise böcker och den senaste var minst lika bra, om inte bättre än de tidigare.

Denise har även en blogg på sin hemsida. En sak som  jag tycker är kul med henne är att när jag just upptäckt hennes böcker så skrev hon krönika i Veckorevyn, då kunde man kommentera på hemsida. Jag kommenterade där och fick snabbt svar från Denise. Det är en liten grej som ändå är kul!

bild via google.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits