working 9-5

Imorgon blir det jobb på två olika ställen. Tjusningen är att båda kontoren hör hemma i samma fastighet, med två våningar som skiljer dem åt. I fredags kom jag på att jag mycket väl kan åka till ljuset i myskläder för att där dra på mer kontors-vänliga kläder. Tänkte därför försöka bestämma vad kontorsklädseln blir imorgon... Igår lånade jag flera böcker på biblioteket och hoppas hinna läsa lite innan jag somnar. Min intention är att komma i säng i tid idag! Försöka går ju...skam den som ger sig! Blir allt mer sugen på att klippa mig som Lauren. Vad tror ni? Funkar hennes frisyr?!
image6973

Kommentarer:
Postat av: Zandra

Jag gillar också hennes frisyr. Den är klassisk. Har själv funderat på att klippa mig så:) Jag tycker du ska köra på det.

2008-01-28 @ 08:50:30
Postat av: emma

hennes frisyr funkar. klassisk och bra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits