vad är det för dag?

Man blir ju alldeles snurrig av alla helger som får en att undra vilken dag det är... Onsdag har jag kommit fram till att det är idag. Efter lite funderande.
Var nere och slängde återvinning förut och slängde sedan lite glasflaskor. Det ligger en liten återvinningsstation alldeles precis bredvid där jag bor. Vilken svinstia det var där!! Folk är ju helt sanslösa. Lämnar skräpet utanför containern och förväntar sig att det ska tas om hand. Det kan ju dra djur till sig, blåsa bort eller sophämtarna kanske vägrar ta det. Väldigt dålig stil! Att folk inte har mer vett. Hemma hos föräldrarna blir tunnorna i sophuset också fyllda, men då får man försöka lösa det på annat sätt, inte lägga det bredvid.
Nej nu ska jag plocka undan några grejer som hamnade på "fel" ställe när jag städade förut. Sedan blir det sovdags! Godnatt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits