status

Har ont i huvudet, trött i ögonen och mår illa. Sitter med projektarbetet. Det ska lämnas in imorgon och jag ska åka och lämna in det runt lunch är tanken. Eller det måste jag, ska jobba på kvällen.
Ska skriva lite för hand nu, så får jag renskriva imorgon för jag pallar inte mer tid med datorn i knäet just nu.

Var på trevligt möte förut, eller möte låter töntigt det har man när man jobbar! Vi träffades för att förbereda inför en möhippa som ska gå av stapeln någon gång i vår. VÄldigt trevligt. Förutsättningarna kändes mycket bättre än den möhippa som planerades i höstas. Då var det liksom kamp om vem som kände bruden bäst, en kamp jag tyckte var enormt barnslig. De flesta ikväll var överens, bruden ska ha kul! Ingen prestige.

Ser ut som att vi fått ihop en hel del sidor i projektarbetet. Tror jag ska göra källförteckningen innan jag skiljer mig från datorn ikväll.

Har fixat första avsnittet av Cashmere Mafia, men det får bli morgondagens belöning helt enkelt!
Snart får jag efterlängtad sömn. Åh min kropp är trött!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits