so grey

Ute har det fallit snö. Alldeles vitt är det, granen på tomten är fin med vitt puder på grenarna och julgransljus som ger ett fint sken. Fast jag hoppas det är borta när jag vaknar!
Igår hade jag världens prestationsångest angående arbetet som ska in, men nu har jag kommit in i det och läst böcker som peppar. Nu känner jag mig riktigt taggad, gäller bara att få det så att läraren tycker som jag(eh, vi..grupparbete var det ja.)! Avslutar den här lördagen med en söt Selma. Gillar hennes look, ser skönt avslappnat ut! Tänker på Carrie från Sex and the City när jag ser blomman på koftan, men det är fint. Hade föresten själv en tygros på en tubtopp när det begav sig med studentskivor. Kul raggningsgrej eftersom många kom fram och frågade om blomman var äkta. Kände mig väldigt fin minns jag!
18534-6790

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits