smile!

Känner mig utvilad för första gången den här veckan. Sov riktigt djupt inatt och det behövde jag. De första två nätterna hade jag stundtals ont i magen och sov lite för lätt. Men inatt minsann!
Det går inte riktigt att förklara men jag mår riktigt bra idag. Jag känner allt mer att jag är tillbaka. Alltså för ett år sedan började jag gråta åt det mesta, kämpade för att få träffa en psykolog och hade fått utskrivet tabletter mot depression. Tabletterna ligger fortfarande i sin ask, jag ville inte se att jag mådde så dåligt.
Skam den som ger sig, jag har lyckats vända det! Fast det hade inte gått utan min familj. Att ha min söta brorson har definitivt gjort sitt till! När vi pasasde honom i lördags ropade han efter mig Memma! Så han säger Mamma och Memma. Då blir man stolt som faster!
18534-6952

Kommentarer:
Postat av: DONNASANDRA

Vad skönt att höra att du börjar må bättre! Sådant är toppen

Postat av: Emmaria

Tack! Det känns fantastiskt! Att inte känna igen sig själv är ganska skrämmande och det är först nu jag kan inse hur dåligt jag mått. När jag nu får perspektiv på det.

2008-01-26 @ 17:48:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits