så fint

Dagen har spenderats mellan skolböcker och datorn samt beundra min hall. Pappa målade andra lagret på "fond"väggen och hatthyllan är nu uppsatt! Åh det är så fint!! Nya lampan ger superbt ljus med en stark lågenergi lampa i. Nu måste jag "bara" göra en storstädning så att resten av lägenheten matchar den fina hallen.

Var jättestressad imorse eftersom jag hade sån prestationsångest med ett arbete som ska in i mitten av veckan. Nu känns det dock bättre. Kom igång bra idag och tack vare mamma fick jag även bra litteratur.

Känner mig helt slut trots att jag inte gjort så värst mycket. Får se om jag orkar skriva mer ikväll, en stund iallafall, men annars blir det nog mest soffan. Åh den lockar redan nu känner jag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits