relax

Nu börjar jag komma ner i varv efter jobbet. Alltid samma sak när jag jobbat till nio, måste dega för att kunna slappna av. Imorgon är det jobbdags igen, halvdag endast den här gången! Sedan blir det skola, med min bror! Helmärkligt faktiskt. Vi har aldrig läst något ihop, han är ju trots allt sju år äldre än mig. Jag lär väl vara lite flitigare där, men det är kul känsla ändå! Nedan outfit hade funkat lika bra på jobbet som i skolan. Börjar nog verka lite obsessed i de där skorna från MiuMiu. Synd att man inte kan sy egna skor...
18534-6987
bilder netaporter.com och hm.com

Kommentarer:
Postat av: DONNASANDRA

Mycket fint!

Postat av: Emmaria

Ja, det tycker jag också. Hade passat perfekt idag! :)

2008-01-29 @ 11:55:29
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits