regn helt enkelt

Det rengade hur mycket som helst imorse när jag skulle gå hemifrån. Sov lite för länge vilket innebar slappa kläder till ljusbehandlingen och så fick jag fixa mig där istället. Nu har jag skjortklänning, strumpbyxor och kofta. Gummistövlarna är utbytta mot ballerinas inomhus.
MIn mage ser fram emot fikat halv tio. Eller kvart i blir det väl för mig. Absolut en av förmånerna när jag är här i receptionen! Fredag idag och jag känner mig vid gott mod. Längtar efter att få sätta igång med mitt lilla hall-projekt.

Kommentarer:
Postat av: sanna

Usch för regn..
Ha en trevlig fredag.

Postat av: Emmaria

Nu har det slutat, alltid något! :)
Trevlig fredag!!

2008-01-25 @ 10:57:12
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits