onsdagen...

Ljusbehandling. Jobb. Jobb på fika från jobbet. Fika. Trött! Kall!
Det är så skönt att må så bra igen, jag får ut mer av att träffa vänner än innan. Mår man inte bra blir man inte så social och folk är ju inte tankeläsare... Det var härligt att fika med min kompis idag, mysigt.

Nu ska jag göra té. Har bara två te-påsar av mitt favorit-té, grönt med vaniljsmak. Måste komma ihåg att köpa det imorgon! Idag har jag ont i kindbenen liksom. Väldigt märkligt. Det finns två tillfällen då jag får ont där, när jag är förkyld och riskerar bihåleinflammation, men på senaste året även om jag inte ätit som jag ska. Fast så dåligt har jag itne ätit idag.. Därför ät det märkligt!

Tråkigt på tv idag förresten! När börjar grymma serier igen? Just nu tycker jag bara tisdagar är riktigt bra!

Kommentarer:
Postat av: Heléne

Håller med.. men insatsstyrkan på fyran ikväll är sjuuuukt bra. Handlar om Sveriges ISAF-trupp i Afghanistan. Grymt bra!

2008-01-30 @ 20:48:49
Postat av: Emmaria

OKej, det har jag inte sett.. Missade det nog idag, får ta och kolla in det nästa vecka kanske?!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits