lite väl...

Alltså, jag gillar att jobba och ha planer, men nu känns det lite väl mycket... Och då är det bara tisdag! Både igår och idag har varit dagar som börjat tidigt och avslutats sent. Två jobb och skola på det. Förra veckan var det lugnt för då hade jag inte skolan, men nu har jag det där dåliga samvetet och då blir det liksom lite stressigt. Nästa vecka är mindre full, än så länge, då ska jag försöka ta tag i min distanskurs och första delen på uppgiften!
Var på H&M en sväng idag, köpte en svart blus som jag gillar riktigt mycket! Gillar modellen, fast jag vet aldrig med sådana modeller, sitter säkert mindre löst på andra... Äh, vem bryr sig så länge jag trivs!?!
Den är väldigt lik den här fast svart, slät i tyget och rak nertill.
image6993
bild mytheresa.com

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

Den var ju skitsnygg!

2008-01-30 @ 23:34:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits