inte många knop

Gårdagen var lyckad! Det var trevliga människor, om än en lite småkonstig blandning... Vi dansade och hade kul. Tolvslaget är lite av ett antiklimax, men vi tände tomtebloss, pussades hit och dit och skålade i champagne. Personligen är jag inte så förtjust i bubbel, men lite sippande får man ju offra sig på.
Det var stört omöjligt att få tag i taxi igår, som alltid på nyår, så till sist fick det bli vagnen och sedan sista biten i taxi. Kom hem mycket senare än jag hade velat. Från det att jag ville gå och började ringa taxi så tog det två timmar tills jag var hemma i lägenheten. Jag är jättetrött och känner mig lite låg idag faktiskt. Inte bakis iallafall och det är skönt, räcker med det andra.

2008 - let it begin!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits