crap

Dagen har varit lång, väldigt lång! Känner mig lite krasslig och det innebär att mitt tålamod är noll. Idag har jag fått prata med flera som varit sååå jobbiga. Fattar inte varför folk bli så upprörda, har man ex ett abonnemang är det ens skyldighet att betala, även om fakturan inte kommit. Så töntigt när den ena efter den andra skyller ifrån sig. SKönt med de som säger, okej jag missade. Ärlighet skadar inte!

Nej, nu ska jag släppa det där och städa lite här hemma. Har inte riktigt orkat det tidigare i veckan.
Såg att det inte var något på tv ikväll... när börjar alla bra serier igen?! Nog klagande för idag!

Tragiskt med Heath förresten. 28 år är ingen ålder! Och stackars hans dotter.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits