bollocks

Jag är ju lite av en sucker när det kommer till horoskop. Läser ofta och gärna, men huruvida jag tror på det är en annan sak. Aftonbladets horoskop för årets första månad är ganska kul, speciellt var "bästa stället" är, i naturen! Jag är inte direkt en out-doors kind of girl. Känner inte riktigt att jag är i form vilket känns trist, man vill ju börja året på topp. Vänder nog snart, det handlar nog mest om brist av sömn...

"2008 börjar med blixtar och dunder. Nu kan vad som helst hända, passionen kan slå till eller den ena konflikten kan avlösa den andra. Dina egna val blir många gånger avgörande men räkna med en dramatisk och överraskande månad. Inte bara kärlekslivet blir hektiskt utan det handlar också om nöjen, upplevelser och kanske nya vänner. Du har massor med energi och dina många idéer imponerar på omgivningen, utom möjligen på jobbet om du arbetar i en konservativ miljö. Full fart.

Bästa chansen: Vädur, Skorpion, Stenbock, Vattuman.

Bästa stället: I naturen.

Bästa datumen: 18-19/1"

aftonbladet.se


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits