solsken!

Blå himmel och sol över Göteborg idag. Härligt! Just nu är jag väldigt trött, skönt att jag inte ska jobba imorgon. Plugg och ljusbehandling står på schemat! Hur gärna jag än vill slappa i helgen behöver jag få in lite plugg i schemat. Nästa vecka blir det en del jobb nämligen...

Paris har fått en utmärkelse som Årets kvinna från Harvard Lampoon som tydligen är en humortidning. Följande citat som man kan läsa på aftonbladet gör en lite tveksam till vilken äran det nu egentligen är...
- Valet var ganska enkelt när man tänker på vem som verkligen har påverkat våra liv.
På sig hade Paris en söt grå kappa från H&M, precis likadan som
Jennifer Lopez har synts i.
18534-7087

Kommentarer:
Postat av: donnasandra

Haha det är ju "min jacka" :-P

Postat av: Emmaria

Precis! Den är så fin! :)

2008-02-07 @ 18:02:38
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits