snart helg!

Vaknade och hade ingen feber, hurra. Fast så började jag röra på mig... Mindre bra. Känns som att jag gjort världens träningspass, benen är som två plankor. Tack och lov för Ibumetin!
Lite grinig blev jag då jag såg att jag inte får lunch idag. Tänker minsann äta lunch då och tar det tid så gör det. Jag kan väl inte jobba fem timmar utan lunch, mitt på dagen! Det är skillnad om jag jobber eftermiddag/kväll, då har inte kroppen samma behov av ett mål mat.
Idag är det ingen sol än så länge, men skam den som ger upp hoppet! Ales Schulman var lite väl pessimistisk i dagens punkt.se. Andemeningen var att vintern minsann kommer... I don't like that, man kommer långt med positivt tänkande!
18534-7256
bild style.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits