knas

I mina tankar är det torsdag idag, sen flera veckor har jag inte skrivit upp mig på jobb på fredagar vilket är riktigt skönt! Men eftersom min kropp tror att det är torsdag idag så har jag lite svårt att förlika mig med att det blir jobb imorgon också...
Trodde jag hade klirrat sommarjobb, men fick veta att det inte funkar så nu börjar den pressen också.. Tänk vad ljuvligt när jag är klar och får semester på sommaren istället! Bara det gör det ju värt att lägga ner all energi på studierna.

Imorgon hoppas jag hitta en säljare som vill hjälpa mig och inte bara sälja. Funderar och funderar på
telefonen nämligen... Och så ska jag köpa present till kära mamma som fyller år. Lill-killen får inte heller glömmas, han fyller 1,5 år på fredag!
image7319
bild elle.com

Kommentarer:
Postat av: Matilda

ojoj en sån telefon vill jag också ha.. fast helst av allt vill jag ha en sidekick!

Postat av: Emmaria

Sidekick är itne heller dumt, jag är ltie inne på Blackberry också. Men det lutar åt en HTC nu faktiskt...

2008-02-27 @ 23:33:09
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits