from Grammy

Det bjöds på en del fina klänningar på Grammy Awards. Jag fastnade speciellt för de här två. Carries långklänning med blommor och ltie etno-känsla. I like a lot! Ger mig sug efter långklänning igen.
Rhiannas blå var ruskigt fin. Härligt vippig kjol och snyggt med transparent över axlarna. Fast jag hoppas hon slutar klippa håret nu, det var så fint när det var page, sen dess är det sådär även om hon är söt och passar i det...
18534-716118534-7163
Natashas klänning var väldigt fin, tycker bara att hennes stylning upptill kunde varit bättre! Beyonces klänning var fin, även om den inte var någon jätte-hit. Hennes hår gillar jag inte alls. Alicia var elegant i midnattsblått, men jag tycker ändå inte det kändes klockrent...

bilder people.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits