attans sötnos

Känner mig lite ur form ikväll. Sötaste lill-killen var förkyld i lördags och det brukar oftast innebär en förkyld faster... Det är ju så svårt att stå emot honom. Han ska använda min gaffel, ni anar inte hur kul det är att sätta något på gaffeln för att äta det, hostar/nyser rakt på mig och så vidare. Har druckit té, ätit esberitox och hoppas bota det med lite järnvilja!

Imorgon är det inget jobb men däremot föreläsning. Ska följa upp vår projektgrupp, bror min ska inte med... Inte så förvånad faktiskt.

Kollade på senaste Lipstick Jungle, den serien är inte så dum. Om man slutar jämföra och envisas med att se paraleller till SATC så funkar den absolut. Tycker det är lite tröttsamt att jämföra alla serier, främst Cashmere Mafia och Lipstick Jungle mot SATC. Huvudsaken är väl innehållet och inte dess eventuella likheter med nerlagda serier?!

Sömn ska vara bra har jag hört, dags att göra vad jag kan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits