omg

Brukar verkligen hålla mig borta från den där Blondinbella. Förstår inte alls vad hypen kring henne handlar om och ser därför till att inte stödja något som hon gör med sidvisningar osv. Töntigt kanske, men ju mer saker/personer hypas desto större blir det. Kolla bara på alla dessa dokusåpakändisar som det skrivs om, som Rosing.
Anyhow, spanade in hos Bloggkommentatorerna som länkade till en slags tv-dagbok med Blondinbella. Mot bättre vetande tittade jag och blev alldeles förstummad. Hon är åtta år yngre än mig, det kanske bör sägas, men hon känns barnslig, konstlad och det känns mer som att den där tv-snutten gick ut på att driva med henne! Dvs skratta åt henne, inte med henne. Försöker verkligen att inte vara för hård nu, men jag har svårt att se hur det här kan gynna henne i sin framtida karriär. Snälla svenska medier, kan ni inte sluta skriva om henne och alla liknande!?!!?!

Lite åsikter såhär en måndag kväll.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ja det kändes som om hon gjorde sig dummare än vad hon är (hoppas jag iallafall) Förstår inte varför hon skulle vilja framställas så. Det var riktig fjortisvarning..

2008-12-16 @ 15:05:44
Postat av: Emmaria

Ungefär så som jag tänkte...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits