helg!

Idag sov jag ut och känner mig piggare än på länge! Dagen igår med Filip var himla mysig och busig, men också lite uttröttande. Jag har världens bästa brorson, så är det bara! Vi ritade, busade, tittade på Pippi och saltkråkan på youtube, läste sagor, lyssnade på barnvisor och en massa annat. Emma har han ju sagt i ett år snart, eller Memma som han sa från början, men nu säger han även Farmor och Farfar väldigt ofta och det låter så fint!

Nu har jag gjort lite ärenden, bokat tennistid till imorgon (härligt!) och kollat i ett par affärer utan några direkta fynd. Nu blir det plugg och tänkte även försöka mig på att göra något julgodis lite senare. Nästa helg, efter tenta, redovisning och opponering, kommer jag gå loss på julmysandet!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Härligt att få sova ut, verkligen guld värt. Ska faktiskt också försöka mig på lite julgodis idag, vad ska du baka?

Postat av: Emmaria

Ja det är definitigt guld värt! En kursare hade gjort julkola som var sådan min farmor gjorde innan hon blav sjuk, så det tänkte jag ge mig på! Ett tips är julgodis.se. Vad ska du göra?

2008-12-13 @ 17:20:56
URL: http://emmaria.blogg.se/
Postat av: G. Camilla

Tack för hemsidan- själv ska jag testa brända mandlar, älskar det. Men det är första gången så vi får se :)

2008-12-13 @ 17:37:33
URL: http://gladyscamilla.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits