geeky

Idag har jag, förutom jobbat, fikat med en vän som jag gled ifrån för några år sedan. Vi gick i samma klass från ettan och har varit lite till-och-från kan man säga. Kring tjugo (lite plus) umgicks vi jättemycket och partade en massa. Även om vi är olika har vi mycket gemensamt också. När vi träffades idag kändes det som vanligt, som att det var vi igen. Så kändes det inte riktigt förra gången vi gjorde ett försök. Haha, låter som ett förhållande, men vänskap är ju också ett förhållande!
Nu känner jag mig lite blyg, som när man träffat en kille, vet inte om jag ska höra av mig och hur "på" jag ska vara. Haha, vad fånig jag är! Hoppas vi hittat tillbaka till varandra för jag vill gärna ha henne i mitt liv igen.

Vi har haft roligt ihop, gjort galna, knäppa, dumma (!) saker, rest, festat, shoppat och bara umgåtts. Det är konstigt men de flesta nära vänner jag har är de jag kännt länge. Med ett undantag tror jag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits