all work

Jobb och skola. Det är väl mest vad den här veckan handlar om. Idag har jag även fått besök av en kompis och hennes söta dotter. Skönt att hon fortfarande är så liten och inte pillar på allt. När Filip var i pilla-på-allt åldern och han var här en del så fick jag alltid städa undan alla eventuella "hot".
Just nu skriver jag på en text och jag känner mig blockad i tankarna. När jag var sjuk skrevs lite punkter och jag håller inte riktigt med, svårt att komma med i efterhand liksom... Sedan är jag inte den som ordbajsar heller, jag skriver kort och bra snarare än mycket och sådär kvalitet.

Jaja, det blir nog bra!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Måste fråga när du är klar med pluggandet, har för mig att du kanske nämnt det innan men minns ej. Efter jul? :)

Postat av: Emmaria

Känns som jag pluggar jämnt, men det är först nu, på länge, som jag läser på heltid igen. TIll sommaren har jag kandidat. FÅr väl se om jag fortsätter till magister eller läser andra kurser eller förhoppningsvis börjar jobba!

2008-12-03 @ 19:30:02
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits