2008

Hade tänkt sammanfatta året, månad för månad, men det får bli en årssummering rakt av.

- Pappa fixade min hall, den är vrålfin nu!
- Insåg att jag började skratta och le igen (och mena det!)
- kom in i studierna
- trivdes på jobbet
- konferens i Stockholms skärgård
- semester i Italien!
- sjuk hela juli... mindre kul.
- hamnade i katastrof-grupp för arbete i första kursen
- firade världens bästa två-åring
- hamnade med riktigt bra folk i nästföljande grupparbeten
- firade två julaftonar!
- tyvärr var det lite för mycket sjukdomar under året (mig och andra), önskar att det nya året kunde lämna dem bakom sig!
 
Viktigast av allt, nära och kära! De som står ut med mina berg-och-dalbanor, ger kärlek, är mitt skyddsnät och vilka jag inte hade varit den jag är utan!

Till nästa år ska jag försöka Fånga dagen bättre! Bli klar med skolan, vara frisk som en nötkärna och kanske är det året då jag finner drömprinsen?!

Möjligheterna är många och den enda som kan begränsa dem är jag själv!

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Kul med en lite summering och det sista ar verkligen sant, man maste bara paminna sig sjalv om det tillrackligt ofta for alla kan vi mer an vi tror.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits