they're back!

Nu är mina tisdagsmorgnar tillbaka till sin rutin igen, frukost framför senaste avsnittet The Hills. En hel del drama, lite bitch-fasoner och så irriterande fejk-paret då förstås. Kul att de är tillbaka! (minus de sistnämnda, de klarar jag mig utan!)

Premiärpartyt var på stranden i Malibu, de flesta i gänget var där, tror bara Lo saknades faktiskt. She-Pratt hade fin fläta i luggen. Jag försöker och försöker, men det går inte att få till i mitt hår.

Lauren glänste i långklänning och fin frisyr. Jag gillar det!

Audrinas stil tycker jag oftast är rätt trist och intetsägande, men det här passar henne riktigt bra, speciellt håret! Whitney i glittrande grå klänning, från hennes egen kollektion kanske?!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits