Luftslott

Jag har just läst boken Luftslott av Sheila O'Flanagan. Jag har läst hennes övriga böcker på engelska men den här gången blev det på svenska.
Luftslott handlar om Carey, flygledare på flygplats i Dubllin, och Ben, egen företagare som driver hälsobutiker med sin syster. Carey och Ben träffas på en flygning till New York.  Det säger helt enkelt "klick" mellan dem och kort därefter friar Ben. När vänner och familjer får veta nyheten tar de inte direkt med ro...
Relativt förutsägbar, lite frustrerande stundtals, jag har svårt för "missförstånd" som inte reds ut, men också bra chicklitt från en av mina favoritförfattare i den här kategorin. Rekomenderar den till er som också gillar chicklitt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits