blåsigt

Inatt blåste det massor, vaknade flera gånger, varje gång trodde jag det var regn, men det var dte tack och lov inte.
Idag skiner solen, typ. Skönt är det iallafall. Har kommit hem från jobbet och är lite lagom seg. Ska sätta mig ute i solen tänkte jag. Soldyrkare, det är jag det!
Idag fick jag bekräftelse på en sak som jag tyckte mig veta men ändå ville få klart om. Så nu är det klart och jag vet att det definitivt är skola och pendlande som gäller i höst!

Vad gör ni denna torsdag? Härligt med fredag imorgon förresten. Ledig är jag minsann, men har att sysselsätta mig med ändå. Senare idag tänkte jag försöka cykla en stund. Vill få upp flåset och röra på kroppen!


Kommentarer:
Postat av: matilda

hej, vad har du gjort i dag?

Postat av: Emmaria

Idag har jag jobbat :) Vad har du gjort?

2008-08-14 @ 15:31:31
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits