tisdag

Även denna dag bjuder på strålande sol och en blå himmel! Underbart!
Jag börjar känna mig sådär fräsch som man gör då solen lyst på ens hud. Hur gärna jag än önskar att jag kunde sluta sola och tänka på min hud, men grejen är ju att min hud mår bäst av sol just nu och det känns viktigt. Jag vill ju må bra nu och inte bara leva för framtiden. Dessutom tycker jag det är snyggt när man är brun!
När man gick i skolan och kom tillbaka efter sommarlovet, då var alla lite snyggare tyckte jag :) Haha...

Idag ska jag plugga i solen. Nice! Förmiddagen börjas med ryggsolning. Måste läsa en artikel om bambu och viskos. Läste den igår men nu såg jag vad frågan handlar om och för att kunna besvara den behöver jag läsa lite ordentligare. Jag lär mig så mycket nytt genom den här kursen! Helt fantastiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits