små shorts

Jag fick för mig att jag vill ha ett par korta shorts, gärna svarta eller mörkblå, att bära till strumpbyxor och bara ben när det går såklart. Tänker mig i stil som Blair på den här bilden. Fast jag skulle nog inte matcha med röda strumpbyxor...
18534-7626

Förresten, ni som, liksom jag, följer Gossip Girls i USA-takt. Här är tre länkar på klipp ur avsnitt 14. Det visas på måndag i USA. Tjiho!!
Klipp ett, klipp två, klipp tre, klipp fyra. Ska bli kul att se fortsättningen! Läste även att det kommer en säsong 2 i höst. Härligt!

Kommentarer:
Postat av: Stina

Kul med nya avsnitt av GG! Snart börjar både Grey's och Ugly Betty också. Jag längtar. :)

Postat av: Emmaria

Ja det är härligt att strejken tog slut så vi kunde få nya avsnitt att njuta av :)

2008-04-17 @ 15:08:39
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits