inspirerad

Den här tjejen klär sig precis som jag vill klä mig nu i vår. Ursnyggt! Snygga solglasögon, halsduk, nätt jacka och uppkavlade chinos med kilklackar. Så fräsch matchning. Provade tre par chinos igår på typ fem minuter innan jobbet började, de satt kass! Någon som har bra tips på var jag hittar snygga och billiga chinos?! Vill ha något att komplettera jeans med.
18534-7640

Den här tjejen är snyggt klädd hon med. Det var lite det jag skrev om igår med korta shorts, fast jag håller mig nog till något i bomull och inte fusk-skinn!

bilder stockholmstreetstyle.feber.se

Kommentarer:
Postat av: Stina

Håller med om att det är svårt att hitta fina chinos, de på bilden var väldigt snygga.

Postat av: Emmaria

Det är verkligen svårt! Har provat några idag utan framgång... De på bilden är från Gina Tricot! :)

2008-04-17 @ 14:59:37
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Nora

Kolla på H&M. De har ett par som också har den här morotsmodellen. Även Monki.

2008-04-17 @ 18:22:32
Postat av: Emmaria

Tack för tipset! Ska kolla det :)

2008-04-17 @ 22:09:05
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

marlene birger har ett par riktigt snygga! finns i svart och beige. De sitter bra också!

2008-04-18 @ 10:18:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits