hos monki

Monki har fått in vårnyheter som ser urfina ut! Den puderrosa klänningen med volanger har nog inte många missat. Den är smashing! Jag blev speciellt förtjust i MOnkis rosa och blå plagg. Enkla, långa linnet/klänningen, de fina shortsen och härliga chinos i blått. Väskorna är också söta. Perfekta till party eller häng på uteservering.
18534-7670

Jag är lite besatt av nagellack, tycker det är kul att mixa och matcha. Den här t.shirten skulle passa mig bra! Vet itne när jag skulle använda den, men himlans kul är den!
18534-7672

Lite annat smått och gott, söt klänning, ljusa chinos (inte lika fin IRL dock..), söt småblommig klänning och den urfina volangklänningen i svart! Det som drar mest i mig är blå chinos och den svarta volangklänningen...
18534-7671

bilder monkigirl.se

Kommentarer:
Postat av: anna

monki har så jäkla mycket fint så det gör nästan ont!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits