en sån där tisdag

Idag känner jag mig extremt seg och sunkig. Titta i spegeln känns bara trist och jag försökte kolla på The Hills men det funkar inte :( Sedan serien kom tillbaka för två veckor sedan har det varit helknasigt med mtv:s hemsida. Om man läser kommentarerna så ser man att man inte är ensam om att ha problem att titta. Skönt, men det fungerar ju inte för det...
Nej, nu ska jag dammsuga och sedan ska jag gå och sola. Då kanske jag blir på mindre sunk-humör. Min bror är sjuk så ikväll får jag åka själv till skolan. Ämnet gör att jag känner mig helt opepp. Allt idag gör mig opeppad. Vilken kass dag! Fick ingen dagstidning heller... Borde ringa och klaga, men får se om jag orkar.

Helt opepp inlägg, sorry.

Kommentarer:
Postat av: Sara

The Hills funkar igen, såg precis :)

2008-04-08 @ 19:32:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits