dagen efter

Igår var det full fart hela dagen. Det började med att jag busade med min borson, finns inget bättre sätt att piggna till snabbt. Lovar!
Sedan mötte jag upp ett gäng tjejer, det var dags för MÖHIPPA! Kompisen som ska gifta sig var lite orolig när vi kom, hon hade fått packinstruktioner innan så hon visste ju att det var på gång.
Därefter gick det i ett. Vi åkte fram och tillbaka genom stan, tittade på glasblåsning (verkade kul!), dansade linedance, hade femkamp, åt middag och dansade. Riktigt kul, men man var väldigt trött efter restaurangen!

Det var riktigt kul hela dagen, bruden hade kul och det var det absolut viktigast. Att man skrattade så man fick ont i kinderna är ett bra betyg!

Idag ska jag ta det lite lugnt. Vila upp mig inför kommande veckan. Då blir det plugg och veckan avslutas med en tripp till östra delen av vårt land.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits