blommigt

Valborg är ju startskottet för våren verkligen är här. Var den inte det innan så är den det nu, typ. I år har vi fått njuta av vackert väder i snart två veckor och det är inte något att klaga på, alls! När jag var yngre så hade vi hatt-tävling på min skola. Jag var ju inte direkt den som vann, hade typ keps.. Inte riktigt, men den nivån var det!
Nu när jag är lite äldre tycker jag en fin blommig klänning hade passat bra att fira in våren med! Den här klänningen från TopShop har bloggats om på både det ena och andra stället, ganska givet eftersom den är fin som en sommaräng! Dessutom passar den oss pollenallergiker bättre!
18534-7697
bild topshop.com

Kommentarer:
Postat av: lisa

ha en underbar valborg! :)

Postat av: Emmaria

Tack detsamma!

2008-04-30 @ 12:12:08
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits