teach

Igår fick jag lära upp en på jobbet. Kul, hoppas hon tyckte jag gjorde mig förstådd. Tyckte det gick riktigt bra för henne! Efter jobbet kollade jag på Mean Girls. Riktig tjejfilm, men det var kul att se den eftersom jag inte sett den innan.
Ikväll är det skola igen, intressant. Innan det måste jag till biblioteket för att hämta en bok jag beställt. Gör alltid så när det gäller UB, har ingen ro att snurra runt på jakt efter rätt böcker... En bibliotikarie på Ekonomiska biblioteket tipsade mig om att det finns en kurs att gå för att lära sig bibban. Ehh, så dum är jag inte, men det tar ju alltid en stund att lära sig upplägget.
Den här förkylningen som ligger i min kropp ger mig dålig form, har inte rätt kraft/ork som jag behöver.
Nåväl, snart dags att åka till UB.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits