rubber

Förra veckan provade jag de här stövlarna på Lindex. Gillar att de känns nätta, inte är alltför höga och inte så tunga som mina andra gummistövlar är. Det jag inte gillar är att de är lite för vida, men det positiva väger över! Priset: 249kr är super. Har ju några dagar på mig att fundera, men tror nog de kommer behållas. Hade sån tur igår när jag köpte dem, för i de svarta fanns bara två par kvar och båda var i 36. När jag provade dem sist hade jag inga stumpor och då trodde jag inte jag kunde ha strumpor i, men det är ju smidigare med strumpor än barfota så det var lugnt!
18534-5961
bild lindex.se

Kommentarer:
Postat av: mikaela

har tittat på dem på internet, men inte sett dem i verkligheten! :]

Postat av: Axel Tomson

Varför vill man ha gummistövlar är ju då min fråga.
- Axel Tomson
www.axeltomson.blogg.se

2007-09-11 @ 18:33:26
URL: http://axeltomson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits