krass

Den senaste veckan har jag kännt mig krassligh till och från. Tjock i halsen, huvudvärk, temperatur och on t i örat. Igår började jag nysa och idag känner jag mig lite förkyld. Inte så väldans men lite bomullig i huvudet utan att än så länge var alltför snuvig. Bättre att det kommer och sedan försvinner istället för ligger och smyger i en-två veckor!

Nåväl, helgen har spenderats i solen! Härligt värre. Har träffat farmor på sjukhuset, skönt att se henne, hon såg ut som sig själv och inte alltför blek, sjuk i den trista sjukhusmiljön!
Var och busade med Filip igår, sötaste lillkillen. Underbart adoreable.

Är hos föräldrarna nu, ska äta lunch med mamma och sedan hinna hem en sväng innan det blir jobb. Har suttit en stund i solen, men nu kommer molnen!

Haft bra helg?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits