handbok?

I senaste Hennes läste jag om Sexistens karriärhandbok för unga kvinnor av Lars Einar Engström och sedan tipsade min bror om att jag borde läsa den. Så sista jag var på biblioteket letade jag efter den. Nu har den kommit och tack vare min mycket snälla mamma är den uthämtad. Skäms för att erkänna det, men vet inte var mitt närmsta bibliotek ligger... Trivs dessutom bäst ute i uppväxt-biblioteket. Nåväl, idag ska jag få den och det ska bli kul att läsa den! Se vad för tips det handlar om, vad man borde ta till sig osv. Jag har mål för min karriär och på ett eller annat sätt kanske sexistens tips kan komma till hjälp... Får väl se, men jag ska hålla er uppdaterade!
18534-5921
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Lars Einar

Hej
Vad tyckte du om boken?
Mvh
Lars Einar

2007-12-02 @ 14:06:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits