Gilmore Girls

Videon är min teknikpryl! Sitter just nu med GIlmore GIrls två sista avsnitt på tv:n. Såg nyss hur Rory sade nej till Logans frieri. Visserligen visste jag det redan, men jag tyckte det var sorgligt ändå! Gillar itne när serier slutar utan att allt blir jättelyckligt. Jag är en sucker for romance och jag ville verkligen att allt skulle vara bra mellan dem när serien gick i graven. Okej, har ju itne sett klart, men jag befarar det värsta... Klänningen nedan hade Rory på sig under något av avsnitten och den är så fin! Ursnygg klänning.
image5974

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Var kommer klänningen ifrån? Den är verkligen underbar!

2007-09-12 @ 01:28:01
Postat av: Emmaria

Den är från development. ursnygg! :)

Postat av: Maja

Jag ÄLSKAR gilmore girls. Dock såg jag de sista avsnitten för länge sen. har redan söjt länge.

2007-09-12 @ 18:27:58
URL: http://majaeh.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits