Facebook

Okej, tidigare har jag mest tyckt att det varit kul med Facebook men den här veckan har jag kännt lite annat. Dels när jag blev vän med någon som jag kanske inte vill veta så himlans mycket om, eller åtminstone inte sådant som man kan få veta via FB (min förkortning..). Sedan är det den där vännen som jag tappade kontakten med pga vännen tidigare nämnd, vän 2 svarar nu inte på min friend request och det börjar verka som att hon igonorerar mig. Speciellt som hon är vän med folk vi både gick i samma klass som för hundra år sedan.


Ni ser, jag har blivit knäpp, av FB! Nej, kanske borde hålla mig undan den där sidan imorgon. Ja, det är nog bäst. Torsdag blir fri-från-FB-dag. Oj, hur sorgligt låter inte detta då... Äh, kommer med bloggandet, man får bjuda på sig själv helt enkelt!


Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Ha känner exakt likadant, när man ser hur alla känner alla, har hon/han också dejtet henne/honom och frågor hit och dit, men ändå är jag inne. =) kram

Postat av: Karolina

jaa, jag känner också likandant! Det är en förbannelsen med Facebook =)

2007-09-20 @ 10:20:54
URL: http://www.ihuvudet-karolina.blogspot.com
Postat av: Emmaria

G.Camilla: ja det blir lite too much information, men så är man(jag) ju lite nyfiken också...
Har redan varit inne idag också så jag kunde inte ens hålla mig :)
Karolina: haha, ja förbannelse på sitt sätt, men bra på andra.. Gah! :)

2007-09-20 @ 11:17:09
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: S

Håller mig borta från den sidan av exakt den anledningen. Orka veta allt om vissa personer..

2007-09-20 @ 21:40:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits