dresses

I början av veckan var det Emmy Awards, stora tv-galan i USA som självklart innebar massa röda mattan-bilder och klänningar! Jag gillade ju Haydens klänning, vilket inte alla gjorde... Men här har hon en kortare modell till efterfesten, den faller mig däremot inte i smaken! Nästa tjej vet jag inte vad hon heter men hon är med i en serie som går på SVT tror jag. Modellen är söt och färgen gillar jag, inte så vanlig vilket är kul! Emily som spelar i Ugly Betty bar en sjljungfru liknande klänning, fin om det inte var för just den liknelsen... Andrea var också på efterfest, hon valde kort guldig klänning, riktigt fin på henne. Jag tycker annars hon är ganska trist... Jamie Lynn bar puderrosa till Emmy-galan, söt modell och fin färg.
Senare i veckan var det någon modefest i London som många (fd?!) supermodeller besökte. Fast jag gillade mest Thandies mönstrade långklänning, fina färger och söt modell!


Kommentarer:
Postat av: hanna

hej, skulle du kunna ge mej koden så man kan trycka på bilderna och dom blir förstorade, isåfall kan du väll skicka den i en kommentar i min blogg :) (a)

Postat av: Milla

Guu va jag gillar 2an, riktigt fin!

2007-09-24 @ 17:53:24
URL: http://milluska89.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits